پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها
.:: Your Adversing Here ::.
 

نظر ارشادي دايي را روي چشم گذاشتيم/ كاشاني: كريمي جزو فهرست اکثر مربیان بود


 

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: پس از بررسي برنامه چهار گزينه مربي‌گري پرسپوليس توسط اعضاي كميته فني که شامل پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران هستند، نظر نهايي‌ را درباره سرمربي فصل بعد اعلام خواهیم كرد.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، كاشاني كه صبح امروز (جمعه) به صورت تلفني مهمان برنامه ورزش و مردم بود، درباره آخرين وضعيت انتخاب سرمربي‌گري پرسپوليس گفت: ابتدا اجازه می خواهم قهرمانی در جام حذفی را به هوادارانمان که برنده واقعی فصل گذشته بودند تبریک بگویم. هوادارانی که در باخت ها و روزهای سخت هم با ما بودند و تنهایمان نگذاشتند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس، افزود: با توجه به مسائلي كه وجود داشت مايلي كهن از ارائه برنامه در حيطه مربي‌گري عذرخواهي كرد اما دايي، استيلي و درخشان سر موقع برنامه‌شان را دادند. در دو روز نخست با توجه به اينكه نتوانستيم ابراهيم‌زاده را پيدا كنيم ارائه اين برنامه از سوي اين گزينه ممكن نبود اما ديروز هم ابراهيم زاده را پيدا كرديم و مدارك لازم را براي او ارسال كرديم و قرار است امروز تا آخر وقت برنامه ابراهيم‌زاده هم ارسال شود.
وي ادامه داد: پس از دريافت برنامه‌هاي ابراهيم‌زاده از امروز با حضور اعضاي كميته فني، برنامه گزينه‌ها را بررسي مي‌كنيم تا آنچه شايسته است را انتخاب كنيم اما ممكن است اگر كميته فني درباره اين گزينه‌ها به جمع‌بندي‌ نرسد گزينه ديگري را هم اضافه كنيم.
كاشاني در پاسخ به اين سوال كه شانس كدام يك از گزينه‌ها براي سرمربي‌گري تيم پرسپوليس بيشتر است گفت: من در مسائل فني تبحري ندارم و در این خصوص با مشورت اعضای کمیته فنی که شامل پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران هستند تصمیم گیری خواهیم کرد. بنابراين بايد براي بررسي برنامه‌ها كارشناسان نقطه نظرشان را ارائه دهند.
كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا باشگاه پرسپوليس كميته فني دارد، گفت: ما افرادي را داريم كه كارشناس هستند ولي حكم ندارند اما ظرف امروز و فردا اعضاي كميته فني را هم معرفي مي‌كنيم. با توجه به اينكه آقاي دايي تذكر به جايي دادند كه باشگاه بايد كميته فني متشکل از پیشکسوتان و صاحب نظران داشته باشد، ما نقطه نظر ارشادي‌شان را روي چشم گذاشتيم و مي‌خواهيم انتخاب سرمربي فصل بعد پرسپوليس را بر عهده استخوان‌خرد كرده‌هاي پرسپوليس بگذاريم. پس از اينكه به گزينه نهايي سرمربي‌گري پرسپوليس رسيديم اعضاي كميته فني را هم معرفي مي‌كنيم تا هواداران بدانند كه چه تجربه‌ي چند ده ساله‌اي پشت اين انتخاب بوده است.

وي درباره جذب علي كريمي هم گفت: همان طور كه هواداران مي‌دانند، علي كريمي همه اين سال‌هايي كه در داخل و خارج از كشور بازي مي‌كرده، تمايل داشته است در پرسپوليس بازي كند. ضمن اينكه در برنامه اکثریت مربيان‌ مد نظر، نام علي كريمي هم وجود داشت. به همين خاطر قرار است فردا ساعت 9 صبح علي كريمي به باشگاه بيايد تا با او قرارداد را امضا كنيم و علي كريمي فصل آينده با شماره 8 در خدمت پرسپوليس خواهد بود.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:كاشاني: كريمي جزو فهرست اکثر مربیان بود,

  • gonbad.download

    moh3n

    gonbad.download

    http://gonbad.download.loxblog.ir

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    آسان و بی دردسر دانلود کنید. | اس ام اس | گالری عکس | فال روزانه|دانلود فیلم| .عـکس.آهنگ.ورزشی...

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها