پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود بازی دربی 74 استقلال و پرسپولیس در بهمن 90 با کیفیت بالا

دانلود کامل دربی 74 پرسپولیس و استقلال
به همراه گل ها، خلاصه و 15 دقیقه پایانی بازی به صورت جداگانه

perspolis esteghlal دانلود بازی دربی 74 استقلال و پرسپولیس در بهمن 90 با کیفیت بالا

این صفحه را به اشتراک بگذارید

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:دانلود بازی دربی 74 استقلال و پرسپولیس در بهمن 90 با کیفیت بالا,
  • نوروزي:از پرسپوليس تماس گرفتند ولي بعيد مي دانم فولاد رضايت نامه بدهد

    مي گويند آقاي گل ليگ برتر در فهرست حميد استيلي يکي از گزينه هاي سرمربيگري پرسپوليس قرار دارد.


     

     رضا نوروزی مهاجم فولاد خوزستان با چند پیشنهاد مواجه شده ولی مشکل اصلی او این است که با فولاد یک سال دیگر قرارداد دارد. او می گوید:« یک سال دیگر قرارداد دارم و آنها می خواهند که در این تیم بمانم. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نشده و تا پایان فصل نقل و انتقالات زمان زیادی مانده است.قرارداد مالی من برای سال دوم توافقی است ولی بعید می دانم مسئولان فولاد در نهایت رضایت نامه بدهند.»

     وی ادامه می دهد:« به فولادی ها گفته ام اگر در وسط فصل پیشنهادهایی از خارج کشور داشتم، حق با من باشد؛ همچنین تیم باید تقویت شود تا حضوری موفق در لیگ داشته باشد و برای قهرمانی تلاش کند. باید دو طرف تفاهم داشته باشیم تا مشکل خاصی ایجاد نشود.»

     می گویند آقای گل لیگ برتر در فهرست حمید استیلی یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس قرار دارد.او در این مورد می گوید:« از پرسپولیس تماس گرفتند ولی نگفتند از طرف استیلی زنگ می زنیم.من برای استیلی احترام خاصی قائل هستم و در استیل آذین زیر نظر او کار کرده ام. اگر پرسپولیس واقعا مرا می خواهد باید پول رضایتنامه ام را بدهد تا به این تیم بیایم در ضمن فولاد هم باید موافقت کند.»

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • اولادي: با كمال ميل از پيشنهاد پرسپوليس استقبال مي كنم

    مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال ملوان بندر انزلي گفت: اگر پرسپوليس به من پيشنهاد بدهد با کمال ميل از آن استقبال خواهم کرد.


     

     اولادی گفت: پس از پايان رقابت هاي جام حذفي در تعطيلات هستم، مدير برنامه هايم مسوول رسيدگي به پيشنهادات من براي فصل آينده است و هنوز از هيچ باشگاهي پيشنهادي به صورت مستقيم به من ارائه نشده است.
     وي ادامه داد: در چند روز اخير با مدير برنامه هايم در اين خصوص صحبت نکرده و تصميم گيري درباره آينده ام را به چند روز ديگر موکول کرده ام.
     اولادي گفت: بعد از پايان دوران خدمت سربازي به دنبال تعويض گذرنامه هستم تا بتوانم براي حضور در اردوي تيم ملي به اتريش سفر کنم.
     وي در خصوص احتمال حضورش در پرسپوليس تصريح کرد: من در ايران پرسپوليس را بيش از هر تيم ديگري دوست دارم و حضور در اين تيم را به هر تيم ديگري ترجيح مي دهم. اگر در ايران بمانم قطعا گزينه اولم پرسپوليس خواهد بود.
     مهاجم فصل گذشته تيم ملوان که با اين تيم به فينال رقابت هاي جام حذفي نيز راه يافت در خصوص اين تيم نيز گفت: ملوان يکي از تيم هاي بزرگ و ريشه دار فوتبال ايران است اما حضور در يک تيم شهرستاني نمي تواند به پيشرفت فوتبال من کمک کند به اين خاطر احتمال باقي ماندنم در ملوان بسيار کم است. 
     

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • كريمي:خوشحالم به پرسپوليس بازگشتم

    بازيکن جديد تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين‌که دو پيشنهاد خوب داشته است گفت: خوشحالم که دوباره به پرسپوليس بازگشتم.


     

     علي کريمي پس از امضاي قرارداد يک ساله با پرسپوليس اظهار داشت: خيلي خوشحالم که حبيب کاشاني اين شانس را به من داد تا دوباره به پرسپوليس بيايم. اميدوارم بتوانم جواب محبت‌هاي او را در فصل جديد بدهم. نمي‌دانم چه طور بگويم اما خوشحالم که دوباره به پرسپوليس بازگشتم. اميدوارم يک فصل خوب با اين تيم داشته باشم.

     وي درباره اينکه آيا سقف قرارداد را رعايت کرد يا نه،‌ عنوان کرد: اين قانون فقط در ايران است. بايد برنامه‌اي داشته باشيم که فرق بازيکن معمولي و ملي مشخص شود. به هر حال قانوني است که گذاشته شده و بايد به آن احترام بگذاريم. من سعي کردم با توافق با حبيب کاشاني سقف قرارداد را رعايت کنم و حرف و حديثي پيش نيايد.

     کريمي در خصوص اينکه قبل از پرسپوليس از دو تيم اماراتي پيشنهاد داشت، گفت: دو پيشنهاد خوب داشتم اما ترجيح دادم در اواخر فوتبالم در ايران و در تیم پرسپوليس باشم و اميدوارم فصل موفقي پيش رو داشته باشم.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • كاشاني: از كريمي تشكر مي‌كنم كه به خانه‌اش بازگشت

    سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: از کريمي تشکر مي‌کنم که به خانه خودش بازگشت.


     

     حبيب کاشاني پس از توافق و عقد قرارداد با علي کريمي اظهار داشت: از کريمي تشکر مي‌کنم که به خانه خودش بازگشت. ايشان لطف کرد و قرارداد را امضا کرد. مدت يک سال در خدمت کريمي هستيم. اميدوارم ساليان سال علي کريمي براي پرسپوليس و فوتبال ايران مؤثر باشد. شماره 8 که سال‌ها براي کريمي بود امسال هم بر تن او خواهد بود. او سال‌ها با اين پيراهن افتخار‌آفريني کرده است.

     سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که چرا جلسه با علي کريمي طول کشيد و آيا پيش از اين با او به توافق نرسيده بودند،‌ گفت: پيش از اين توافق نکرده بوديم. تلفني با او حرف زدم و خواهش کردم به باشگاه بيايد و او هم پذيرفت. ما مدت زيادي بود که همديگر را نديده بوديم و در اين جلسه در مورد همه چيز صحبت کرديم. صحبت‌مان در مورد قرارداد 10 دقيقه بود و قرارداد امضا شد. بقيه جلسه در مورد مسائل فوتبالي بود.

     کاشاني درباره اينکه با جذب علي کريمي باشگاه پرسپوليس استارت خوبي در فصل نقل و انتقالات زد، عنوان کرد: بايد بگويم که باشگاه پرسپوليس شرايط خوبي دارد و بازيکنان بزرگي داريم. تيمي که توانسته يکي از دو جام معتبر کشور را کسب کند در وضعيت خوبي است. با توجه به اينکه مي‌خواهيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور فعالي داشته باشيم، نياز به جذب بازيکنان بزرگ و باتجربه مثل علي کريمي داريم.

     وي در مورد اينکه چه زماني سرمربي تيم مشخص مي‌شود، گفت: طبيعتا اولويت باشگاه انتخاب سرمربي است. شايد سؤال اين باشد که چرا قبل از انتخاب سرمربي، علي کريمي جذب شد. در برنامه هر سه مربي، جذب علي کريمي در اولويت بود. در نتيجه هر کدام از اين سه نفر که سکان پرسپوليس را در دست بگيرند، ما يکي از بازيکنان مورد نيازشان را جذب کرديم و به همين دليل از کريمي خواهش کرديم بيايد قرارداد ببندد و از اين طريق بتوانيم دلگرمي و خوشحالي به هواداران پرسپوليس بدهيم.

     کاشاني درباره اينکه براي انتخاب سرمربي نظر چه کساني را مي‌پرسند، اظهار داشت: از افراد صاحب نظر و کارشناس کمک مي‌گيريم..

     سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که چه زمان سرمربي تيم معرفي مي‌شود، گفت: نمي‌توان زمان اعلام کرد که مثلا 24 يا 48 ساعت آينده،‌ اما در اسرع وقت مي‌خواهيم اين اتفاق بيفتد.

     کاشاني درباره اينکه آيا از ساير بازيکنان گذشته پرسپوليس هم براي حضور در اين فصل دعوت مي‌شود يا خير، عنوان کرد: ما بر اساس نياز کادر فني بازيکن مي‌گيريم. اگر در برنامه سه مربي مورد نظرمان جذب علي کريمي نبود نمي‌توانستيم با او مذاکره کنيم. اگر بازيکني علاقمند است که به پرسپوليس بيايد ما اميدواريم مورد نياز کادر فني ما هم باشد. پرسپوليس خانه همه بازيکناني است که جواني و سلامتي خود را براي اين تيم گذاشته‌اند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • با حضور در باشگاه پرسپولیس؛ کریمی قراردادش را امضا کرد

     

    با حضور در باشگاه پرسپولیس؛ کریمی قراردادش را امضا کرد
     
     

     

    از این بازگشت خیلی خوشحالم/کریمی: با شماره «8» در پرسپولیس خاطرات زیادی دارم
    هافبک مهاجم ملی پوش و باتجربه پرسپولیس گفت: از این بازگشت خیلی خوشحالم و تشکر می کنم از حبیب کاشانی که این شانس را به من داد تا بار دیگر به پرسپولیس بازگردم و امیدوارم بتوانم جواب محبت های ایشان را در لیگ یازدهم، لیگ آسیا و جام حذفی بدهم.
    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • علي دايي به اسپانيا رفت

    سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته راهي اسپانيا شد.


     

     علي دايي پس از ارايه برنامه‌هايش به باشگاه پرسپوليس شب گذشته راهي اسپانيا شد. وي قرار است هفته آينده به تهران بازگردد.
     دايي، درخشان، استيلي و ابراهيم‌زاده 4 گزينه سرمربيگري پرسپوليس هستند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:علي دايي به اسپانيا رفت ,
  • نوري راهي امارات شد

    هافبک تيم فوتبال پرسپوليس براي مذاکره با 2 باشگاه اماراتي به دبي رفت.


     

     محمد نوري، هافبک پرسپوليس با وجود مصدوميت‌هاي متعددش در فصل گذشته به عنوان يکي از بهترين بازيکن قرمزپوشان معرفي شد و به همين دليل در پايان فصل از 2 باشگاه اماراتي پيشنهادهايي را دريافت کرد و روز گذشته به دبي رفت تا در مورد تيم آينده خود تصميم گيري کند.

     وي ضمن تأييد اين خبر به خبرگزاري فارس گفت: همان‌طور که مي‌دانيد من يکسال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم، اما در حاشيه استراحتي که در امارات دارم مذاکراتي نيز با اين دو تيم اماراتي انجام خواهم داد. البته باز هم اعلام مي‌کنم که با توجه به اينکه حبيب کاشاني در پرسپوليس ماندگار شده است من با پرسپوليس قرارداد دارم و اگر قرار باشد به تيم‌هاي اماراتي برويم بايد با مسئولان باشگاه پاي ميز مذاکره بنشينم.
     نوري ادامه داد: من پرسپوليس را دوست دارم و مي‌خواهم دينم را به اين تيم تا لحظه آخر ادا کنم.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:نوري راهي امارات شد ,
  • تماس تلفنی منصور ابراهیم زاده با کاشانی/ تشکر ابراهیم زاده از باشگاه پرسپولیس


     

    منصور ابراهیم زاده به دلیل تصمیم برای تمدید قرارداد با باشگاه ذوب آهن، در تماسی تلفنی با حبیب کاشانی اعلام کرد امکان ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس را ندارد.


     

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، منصور ابراهیم زاده عصر امروز (جمعه) در تماس با کاشانی، ضمن تشکر از نظر سرپرست باشگاه پرسپولیس برای قرار دادن نامش در میان گزینه های سرمربیگری تیم بزرگ پرسپولیس اعلام کرد به دلیل سال ها حضور در فوتبال اصفهان و درخواست باشگاه ذوب آهن و هواداران این تیم، تصمیم به تمدید قرارداد با این باشگاه اصفهانی گرفته است. به همین دلیل امکان ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس و حضور در تهران را ندارد.
    منصور ابراهیم زاده در این مکالمه تلفنی تاکید کرد قرار گرفتن در میان گزینه های سرمربیگری تیمی بزرگی چون پرسپولیس به عنوان افتخار و خاطره ای خوب برای وی باقی خواهد ماند و از مدیریت باشگاه و هواداران پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.
    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان برای کاشانی و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
    با کناره گیری منصور ابراهیم زاده و انصراف محمد مایلی کهن از ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس، کمیته فنی باشگاه که متشکل از پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران است، کار خود برای انتخاب سرمربی فصل آینده پرسپولیس را با بررسی برنامه های علی دایی، حمید استیلی و حمید درخشان آغاز کرده و متعاقبا نظر خود را در این مورد اعلام می کند.
    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • با نظر رییس مجمع باشگاه پرسپولیس/ کاشانی در حال رایزنی برای انتخاب کادر فنی پرسپولیس


     

    به دنبال اعلام نظر علی سعیدلو، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی با رایزنی برای انتخاب سرمربی برای فصل آینده، کار خود را در باشگاه پرسپولیس از سر گرفت.


     

     
    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی سعیدلو امروز در گفت و گویی با خبرگزاری فارس، درباره استعفای کاشانی و با اشاره به جلسه اش با سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت:" كاشاني به بنده استعفا نداده و در جلسه‌اي گفت كه مي‌خواهم بروم. اما ما بحث كرديم كه چرا استعفا بايد بدهد؟ بايد طراحي كنيم و ببينيم مشكلات چيست و مي‌خواهد با چه كسي كار كند و چه كسي را مربي بگذارد."
    رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه اخير وي با حبيب كاشاني گفت: از طريق فدراسيون فوتبال وضعيت باشگاه‌ها را پيگيري مي‌كنم و آنها مخصوصا وضعيت ليگ را گزارش مي‌دهند. حتي هيات رئيسه، ليگ دسته يك را به ما گزارش مي‌دهد اما به خاطر اينكه مسئول 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس و رئيس مجمع 2 باشگاه هستم براي اين كار جلسه جداگانه‌‌اي مي‌گذارم.
    وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه در جلسه‌اي كه با كاشاني داشتيد در مورد بحث استعفاي او نيز صحبتي به ميان آمد خاطرنشان كرد: كاشاني به بنده استعفا نداده و در جلسه‌اي گفته كه مي‌خواهم بروم اما ما بحث كرديم كه چرا استعفا بايد بدهد؟ بايد طراحي كنيم و ببينيم مشكلات چيست و مي‌خواهد با چه كسي كار كند و چه كسي را مربي بگذارد. اينكه كار را رها كنيم راحت‌ترين كار است و حتي اگر كسي بخواهد استعفا بدهد اول سامان مي‌دهد و در وضعيت شلوغ استعفا نمي‌دهد. بايد به پرسپوليس كه جزء محبوب‌ترين باشگاه‌ها است، كمك كنيم.
    سعيدلو درباره اينكه چه برنامه‌هاي براي پرسپوليس دارد گفت: در اين هفته با كاشاني و فتح الله زاده جلسه مي‌گذاريم چرا كه در فصل نقل و انتقالات هستيم اما طرفداران نگران نباشند. اين سال دوم است كه پرسپوليس در جام حذفي به صورت پياپي قهرمان شده است.
    حبیب کاشانی نیز در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره تاکید علی سعیدلو، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس مبنی بر ادامه فعالیتش در باشگاه پرسپولیس، گفت:" با توجه به نظر رییس مجمع باشگاه پرسپولیس، وظیفه خود می دانم کارها را در باشگاه پیگیری کنم. بر همین اساس پیگیر انتخاب کادر فنی هستم و به زودی سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده را انتخاب و معرفی می کنم."
     
    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:,
  • نظر ارشادي دايي را روي چشم گذاشتيم/ كاشاني: كريمي جزو فهرست اکثر مربیان بود


     

    سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: پس از بررسي برنامه چهار گزينه مربي‌گري پرسپوليس توسط اعضاي كميته فني که شامل پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران هستند، نظر نهايي‌ را درباره سرمربي فصل بعد اعلام خواهیم كرد.


     

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، كاشاني كه صبح امروز (جمعه) به صورت تلفني مهمان برنامه ورزش و مردم بود، درباره آخرين وضعيت انتخاب سرمربي‌گري پرسپوليس گفت: ابتدا اجازه می خواهم قهرمانی در جام حذفی را به هوادارانمان که برنده واقعی فصل گذشته بودند تبریک بگویم. هوادارانی که در باخت ها و روزهای سخت هم با ما بودند و تنهایمان نگذاشتند.
    سرپرست باشگاه پرسپولیس، افزود: با توجه به مسائلي كه وجود داشت مايلي كهن از ارائه برنامه در حيطه مربي‌گري عذرخواهي كرد اما دايي، استيلي و درخشان سر موقع برنامه‌شان را دادند. در دو روز نخست با توجه به اينكه نتوانستيم ابراهيم‌زاده را پيدا كنيم ارائه اين برنامه از سوي اين گزينه ممكن نبود اما ديروز هم ابراهيم زاده را پيدا كرديم و مدارك لازم را براي او ارسال كرديم و قرار است امروز تا آخر وقت برنامه ابراهيم‌زاده هم ارسال شود.
    وي ادامه داد: پس از دريافت برنامه‌هاي ابراهيم‌زاده از امروز با حضور اعضاي كميته فني، برنامه گزينه‌ها را بررسي مي‌كنيم تا آنچه شايسته است را انتخاب كنيم اما ممكن است اگر كميته فني درباره اين گزينه‌ها به جمع‌بندي‌ نرسد گزينه ديگري را هم اضافه كنيم.
    كاشاني در پاسخ به اين سوال كه شانس كدام يك از گزينه‌ها براي سرمربي‌گري تيم پرسپوليس بيشتر است گفت: من در مسائل فني تبحري ندارم و در این خصوص با مشورت اعضای کمیته فنی که شامل پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران هستند تصمیم گیری خواهیم کرد. بنابراين بايد براي بررسي برنامه‌ها كارشناسان نقطه نظرشان را ارائه دهند.
    كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا باشگاه پرسپوليس كميته فني دارد، گفت: ما افرادي را داريم كه كارشناس هستند ولي حكم ندارند اما ظرف امروز و فردا اعضاي كميته فني را هم معرفي مي‌كنيم. با توجه به اينكه آقاي دايي تذكر به جايي دادند كه باشگاه بايد كميته فني متشکل از پیشکسوتان و صاحب نظران داشته باشد، ما نقطه نظر ارشادي‌شان را روي چشم گذاشتيم و مي‌خواهيم انتخاب سرمربي فصل بعد پرسپوليس را بر عهده استخوان‌خرد كرده‌هاي پرسپوليس بگذاريم. پس از اينكه به گزينه نهايي سرمربي‌گري پرسپوليس رسيديم اعضاي كميته فني را هم معرفي مي‌كنيم تا هواداران بدانند كه چه تجربه‌ي چند ده ساله‌اي پشت اين انتخاب بوده است.

    وي درباره جذب علي كريمي هم گفت: همان طور كه هواداران مي‌دانند، علي كريمي همه اين سال‌هايي كه در داخل و خارج از كشور بازي مي‌كرده، تمايل داشته است در پرسپوليس بازي كند. ضمن اينكه در برنامه اکثریت مربيان‌ مد نظر، نام علي كريمي هم وجود داشت. به همين خاطر قرار است فردا ساعت 9 صبح علي كريمي به باشگاه بيايد تا با او قرارداد را امضا كنيم و علي كريمي فصل آينده با شماره 8 در خدمت پرسپوليس خواهد بود.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:كاشاني: كريمي جزو فهرست اکثر مربیان بود,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    gonbad.download

    moh3n

    gonbad.download

    http://gonbad.download.loxblog.ir

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    دانلود بازی دربی 74 استقلال و پرسپولیس در بهمن 90 با کیفیت بالا

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    آسان و بی دردسر دانلود کنید. | اس ام اس | گالری عکس | فال روزانه|دانلود فیلم| .عـکس.آهنگ.ورزشی...

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها