پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها
.:: Your Adversing Here ::.
 

مهدي اميرآبادي قراردادش را با استقلال تمديد کرد

مدافع تيم فوتبال استقلال قراردادش را به مدت يک فصل ديگر با اين تيم تمديد کرد.


 

 مهدی امیرآبادی که چند سالی است پیراهن شماره 3 استقلال را بر تن کرده است صبح امروز یکشنبه به دیدار علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال رفت و پس از مذاکره ای که با وی داشت، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با آبی پوشان تمدید کرد.

 امیرآبادی ضمن تایید این خبر افزود: برخلاف شایعاتی که منتشر شده است من در فهرست مازاد استقلال قرار نداشتم و در گفتگویی که با آقای فتح الله زاده داشتم به توافق رسیدم تا یک فصل دیگر در این تیم بمانم. امیدوارم بتوانم به همراه سایر بازیکنان فصل خوبی را پشت سربگذارم.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • هادي عقيلي پس از امضاي قرارداد يك ساله:اميدوارم در العربي تاثيرگذار باشم

    روزنامه الجزيره قطر اعلام کرد هادي عقيلي، بازيکن فصل پيش سپاهان پس از نشست با دبير باشگاه العربي به توافق رسيد و قرار داد يک ساله بست.


     

     به نوشته روزنامه الجزيره قطر، باشگاه العربي قطر بون اينکه رقم قرارداد عقيلي را اعلام کند، خبر از امضاي قرارداد يک ساله هادي عقيلي ، مدافع فصل پيش سپاهان با باشگاه العربي قطر داد.


     سايت رسمي باشگاه العربي اعلام کرد که اين بازيکن ايراني پس از نشست با ناصرالهتمي دبير باشگاه به توافق رسيد.


     عقيلي پس از امضاي قرار داد با اين تيم قطري گفت: پيشنهادهاي را از باشگاه‌هاي اماراتي و ترکيه‌اي داشتم، اما پيشنهاد العربي را بر همه آن‌ها ترجيح دادم. اميدوارم بازيکن تاثيرگذاري در اين تيم باشم و به موفقيت‌هايي دست يابم.


     اين براي اولين بار است که عقيلي در خارج از ايران بازي مي‌کند او سابقه‌ي بازي در تيم هاي پرسپوليس، سايپا و سپاهان را در کارنامه دارد.


    عقيلي 30 ساله جانشين سلمان عيسي بحريني مي‌شود که از سال 2006 تاکنون در اين تيم توپ مي‌زند. عقيلي پس از محمدرضا خلعتبري دومين بازيکن ايراني است که در فصل آينده در ليگ قطر توپ خواهد زد.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • ورزشگاه آزادی تهران

    Azadistadium tehran iran.jpg

    ورزشگاه آزادی تهران ورزشگاه ملی ایران و بزرگ‌ترین وزرشگاه این کشور است. این ورزشگاه برای میزبانی بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ در زمان سلطنت محمدرضا شاه پهلوی ساخته شد. این ورزشگاه در حقیقت بخشی از مجموعه ورزشی آزادی است.

    بیشتر بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران و تیم‌های تهرانی لیگ برتر ایران در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

    ورزشگاه آزادی با طراحی عبدالعزیز فرمانفرماییان ساخته شد و در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۵۰ گشایش یافت

    این ورزشگاه پیش از انقلاب به افتخار محمدرضا شاه پهلوی آریامهر خوانده می‌شد و پس از انقلاب به نام آزادی تغییر نام داد. مجموعه ورزشی آزادی تهران هم اکنون با دارا بودن سالن‌های چند منظوره، سالن دوازده هزار نفری و دریاچه مصنوعی یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های ورزشی آسیاست. در تاریخ ۲۴ مهر ماه ۱۳۸۶ نیز کلنگ ساخت استادیوم چهل هزار نفری فوتبال سرپوشیده ویژه بانوان در ضلع شمال غربی دریاچه توسط مهندس علی‌آبادی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی به زمین زده شد.


     

     

    تاریخچه

    استادیوم ازادی، با معیار های بین المللی و برای بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ ساخته شد.مساحت ورزشگاه ۴۵۰ هکتار و در غرب تهران واقع است.

    گنجایش

    گنجایش ورزشگاه آزادی ۹۰٬۰۰۰ نفر است که از این تعداد ۳۵٬۰۰۰ نفر در طبقهٔ پایین و ۵۵٬۰۰۰ نفر در طبقهٔ بالا و همچنین در حالت فشرده تا ۱۰۰٬۰۰۰ نفر را می‌تواند در خود جای دهد. از لحاظ گنجایش، استادیوم ازادی بزرگترین در خاور میانه، چهارم در اسیا و ۶ام در دنیا است.[۳] البته این رتبه ها در صورتی است که ورزشگاه را ۹۰ هزار نفره حساب کنیم، در صورتی که ورزشگاه گنجایش ۱۰۰هزار نفر را دارد، بنابراین بالا تر از نیوکمپ قرار گرفته، چهارمین در دنیا، و دومین در اسیا و همچنان اولین در خاورمیانه و ایران از لحاظ جمعیتی خواهد بود.

    روشنایی

    روشنایی زمین و ورزشگاه توسط ۴ عدد برج که در شمال غربی، شمال شرقی، جنوب غربی و جنوب شرقی ورزشگاه قرار دارند تأمین می‌شود. در بالای این برج‌ها از چراغ‌های گازی و مری کوری و تنگستن هالوژن استفاده شده که سطح نوری برابر ۱۶۵۰ لوکس در سطح زمین تولید می‌کنند.

    سیستم صوتی

    سیستم صوتی ورزشگاه غیرمتمرکز و برای هر جایگاه ورزشگاه از تعدادی بلندگو در جهت‌های مختلف استفاده شده‌است.

    نمایشگر

    نمایشگر یا اسکوربرد ورزشگاه در ابتدا به صورت متنی و تک رنگ بود اما سپس بازسازی و به صورت یک نمایشگر رنگی درآمد و همزمان با بازی ایران - آلمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    ابعاد کل این نمایشگر ۵٫۷ در ۲۰ متر و قسمت نمایشگر رنگی ۲۰٫۷ × ۴٫۱۴ متر است و تفکیک‌پذیری آن ۲۷۸× ۵۷۶ است، همچنین این نمایشگر قابلیت نمایش ۷٫۱۶ میلیون رنگ را دارد.[۴]

    گالری عکس

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود تیتراژ سریال توطئه ی فامیلی

    دانلود تیتراژ سریال توطئه ی فامیلی 

    دانلود تیتراژ ابتدائی سریال

    دانلود تیتراژ پایانی سریال

     

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • پردرآمدترين‌ها از نگاه يك مجله «مسي» بالاتر از رونالدو و روني

    ليونل مسي پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنياست.


     

     ستاره آرژانتيني آبي ـ اناري‌ها و مرد سال‌هاي 2009 و 2010 فوتبال جهان رقيباني چون کريستيانو رونالدو و وين روني را در فهرست پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنيا کنار زده است.

     به نوشته مجله آمريکايي که هر ساله فهرست پردرآمدترين ورزشکاران دنيا را به چاپ مي‌رساند، ليونل مسي با درآمد 43،8 ميليون دلار (30،5 ميليون يورو) صدرنشين است. کريستيانو رونالدو با 27،1 و وين روني با 23 ميليون يورو دستمزد در مکان‌هاي بعدي جاي دارند. اين رقم شامل دستمزد و درآمدهاي به دست آمده از آگهي‌هاي بازرگاني‌ است.


     فهرست هفت بازيکن پردرآمد دنيا:

    1ـ ليونل مسي 403،8 ميليون دلار

    2ـ کريستيانو رونالدو 38،8 ميليون دلار

    3ـ وين روني 29،2 ميليون دلار

    4ـ کاکا 27،3 ميليون دلار

    5ـ ديويد بکام 26،8 ميليون دلار

    6ـ رونالدينيو 25،8 ميليون دلار

    7ـ کارلوس توس 21،7 ميليون دلار

    8 ـ فرانک لمپارد 20،1 ميليون دلار

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • نوروزي:از پرسپوليس تماس گرفتند ولي بعيد مي دانم فولاد رضايت نامه بدهد

    مي گويند آقاي گل ليگ برتر در فهرست حميد استيلي يکي از گزينه هاي سرمربيگري پرسپوليس قرار دارد.


     

     رضا نوروزی مهاجم فولاد خوزستان با چند پیشنهاد مواجه شده ولی مشکل اصلی او این است که با فولاد یک سال دیگر قرارداد دارد. او می گوید:« یک سال دیگر قرارداد دارم و آنها می خواهند که در این تیم بمانم. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نشده و تا پایان فصل نقل و انتقالات زمان زیادی مانده است.قرارداد مالی من برای سال دوم توافقی است ولی بعید می دانم مسئولان فولاد در نهایت رضایت نامه بدهند.»

     وی ادامه می دهد:« به فولادی ها گفته ام اگر در وسط فصل پیشنهادهایی از خارج کشور داشتم، حق با من باشد؛ همچنین تیم باید تقویت شود تا حضوری موفق در لیگ داشته باشد و برای قهرمانی تلاش کند. باید دو طرف تفاهم داشته باشیم تا مشکل خاصی ایجاد نشود.»

     می گویند آقای گل لیگ برتر در فهرست حمید استیلی یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس قرار دارد.او در این مورد می گوید:« از پرسپولیس تماس گرفتند ولی نگفتند از طرف استیلی زنگ می زنیم.من برای استیلی احترام خاصی قائل هستم و در استیل آذین زیر نظر او کار کرده ام. اگر پرسپولیس واقعا مرا می خواهد باید پول رضایتنامه ام را بدهد تا به این تیم بیایم در ضمن فولاد هم باید موافقت کند.»

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • مربيان ليگ برترچقدر پول مي‌گيرند(جدول)


     

    همپا با افزايش مبلغ قرارداد بازيکنان در ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران ، رقم قرارداد مربيان شاغل در اين ليگ نيز افزايش قابل توجهي داشته است. هر‌چند که رقم دريافتي تمام مربيان، نزديک به يکديگر نيست و با توجه به سابقه و ميزان موفقيت شان ، رقم‌هاي پرداختي به آنان نيز متفاوت است.


     

    جام جم:نکته اصلي اينجاست؛ با گذشت ۱۰ سال از عمر ليگ حرفه اي فوتبال ايران ، رقم هاي پرداختي به مربيان نيز از رشد قابل توجهي برخوردار شده است، در حالي که شايد در سال هاي اوليه اين‌گونه نبود که يک مربي به اندازه بازيکنان تيمش يا بيشتر از آنها در فوتبال ايران پول بگيرد. موضوعي که البته در فوتبال جهان نيز تعريف شده و هيچگاه رقم دريافتي يک مربي با قرارداد ستاره تيمش همخواني و سنخيت لازم را نداشته است.

    موضوع از کجا کليد خورد؟

    موضوع اعتراض به رقم هاي پايين دريافتي مربيان از زماني کليد خورد که علي پروين در زمان حضورش در پرسپوليس بارها به اين نکته اعتراض کرد که وقتي بازيکن تيمش ۲۰۰ ميليون مي گيرد ، منطقي نيست که او رقم کمتري از آن را دريافت کند. استدلال پروين نيز اين بود که در چنين شرايطي بازيکن و ستاره تيمش وقتي ببيند رقم دريافتي او بسيار کمتر از اوست، حرف‌شنوي لازم را از وي در مقام سرمربي تيمش نخواهد داشت.

     

    براي همين نيز علي پروين ۶، ۷ سال پيش رقم قابل توجهي مي گرفت که اصلا با رقم دريافتي ديگر مربيان حاضر در ليگ تطابق نداشت. بعدها که امير قلعه نويي در ليگ برتر صاحب موفقيت هايي شد اين استدلال را به صورت جدي تر مورد توجه قرار داد تا طي دو فصل اخير رقم هاي قابل توجهي را از باشگاه متمول سپاهان دريافت کند. هر چند که قلعه نويي يکي از دلايل جدايي اش از باشگاه اصفهاني را پايبندي باشگاه به سقف قرارداد بازيکنان دانست ، اما حسيني رئيس هيات مديره سپاهان به صراحت اعلام کرد که قلعه نويي به اين دليل در اصفهان نمانده که باشگاه نمي توانسته است بسان دو فصل گذشته به وي پول پرداخت کند.

    به هر صورت و در شرايطي که اکثر کارشناسان فوتبال ايران ،افزايش رقم هاي قرارداد مربيان را اصولي و بر اساس منطقي تعريف شده نمي دانند ، عده‌اي نيز اين افزايش قراردادها را متاثر از حضور مربيان خارجي و رقم هاي دريافتي آنان مي دانند.

    بررسي‌ها نشان مي‌دهد که در کشور ما بر خلاف تمام نقاط دنيا، اکنون قيمت يک مربي در حد خريد يک بازيکن ممتاز و حتي در مواردي بيش از آن است. رسول کربکندي مربي فصل پيش راه‌آهن در اين مورد معتقد است: تنها زماني مي‌توان بر رقم‌هاي لجام‌گسيخته جذب بازيکن يا مربي توسط برخي باشگاه‌هاي متمول مهار زد که رسيدگي و نظارت کاملي بر مصوبه سقف قراردادها صورت گيرد.

    از آنجا که در تيم‌هاي دولتي اين رقم از پول بيت‌المال تامين مي‌شود، پس اين اهميت وجود دارد که با استفاده از تمام ابزارهاي کارآمد از جمله سازمان بازرسي، اقدامي کنترلي صورت گيرد چرا که مربي‌اي که در طول فصل يک ميليارد تومان دريافت مي‌کند ديگر نمي‌تواند در فصل بعد ، به رقم ۳۵۰ ميليون تومان قناعت کند. به اين ترتيب سيکل معيوب موجودي پرايرادتر به کار خود ادامه مي‌دهد. کربکندي معتقد است اساسا وضع قانون سقف قراردادها کاري غلط و غيرحرفه‌اي است و در صورتي که فوتبال ما از انحصار دولت خارج و به طور صحيح و اصولي به بخش خصوصي واگذار شود، به طور خودکار، چنين رويه‌هاي غيرقابل کنترلي از بين خواهد رفت.

    اصغر شرفي، سرمربي پيشين برق شيراز، استقلال و ... معتقد است اکنون در عين حال که همه مي‌دانند ارقامي نجومي و خارج از سقف‌هاي قانوني در فوتبال ما جابه‌جا مي‌شود، کسي نمي‌تواند با سند چنين چيزي را بازگو کند. شرفي معتقد است از آنجا که فوتبال ما داراي ماهيتي دولتي است، اين ورزش براي ادامه حيات خود نيازمند تزريق بودجه‌هاي دولتي است، ولي اين اقدام بايد به صورتي متوازن و عادلانه صورت گيرد تا چنين شکاف عميقي بين تيم‌هاي بسيار متمول ليگي با ديگر تيم‌ها به وجود نيايد و به اين ترتيب با داغ شدن تب رقابت واقعي، بر کيفيت و قدرت فوتبال ايران افزوده شود.

    ابراهيم قاسمپور، سرمربي پيشين صنعت نفت، پاس و... با اعلام اين که برخي مربيان مبالغي بالغ بر ۷۰۰ ميليون تومان در طول يک سال دريافت مي‌کنند، بحث سقف قرارداد مربيان از سقف قرارداد بازيکنان را کاملا متفاوت و مجزا از يکديگر مي‌داند و معتقد است براي هر يک از اين دو مقوله، بايد نظام خاص و متفاوتي برقرار شود. قاسمپور با اشاره به اين که رقم‌هاي زيادي در فوتبال ايران به شکل زير ميزي تبادل مي‌شود، اين پديده را به هيچ وجه زيبنده و قابل تحمل نمي‌داند.

    ناصر ابراهيمي، سرمربي پيشين تيم ملي، يکي از دلايل پرداخت‌هاي بالاي ۸۰۰ تا ۹۰۰ ميليون توماني به برخي مربيان داخلي را ورود برخي مربيان خارجي با ارقامي يکي، دو ميلياردي و بيشتر مي‌داند و مي‌گويد: در گذشته چنين رقابت کور و سرسام‌آوري در بالا بردن ارقام نجومي قراردادها به وجود نيامده بود و مربيان با دريافت حداقل دستمزدهايي، با آرامش به مراتب بهتري به کار و حرفه مورد علاقه خود مي‌پرداختند به گونه‌اي که من در طول ۴۴ سال فعاليت مربيگري در مجموع بيش از ۱۸۰ ميليون تومان دريافت نکرده‌ام و حتي در دهه ۱۳۶۰ با حقوق ماهانه ۵ تا ۷ هزار تومان که شايد معادل ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان فعلي ارزش داشت، با رضايت به کار سرمربيگري تيم ملي مشغول بودم؛ حقوقي که با آن نه مي‌شد خودرويي خريد و نه خانه‌اي.

    فرار از سقف قرارداد

    سعيد ناصري، معاون اجرايي کانون مربيان فوتبال ايران هم با اعلام اين‌که يکي از مربيان موفق سال‌هاي اخير ليگي، سال گذشته رقم يک ميليارد و ۱۴۰ ميليون تومان دستمزد و پاداش از باشگاه خود دريافت کرده و ديگر مربي سرشناس ليگي سال قبل از آن به ازاي تنها يک نيم‌فصل رقم ۶۰۰ ميليون تومان دستمزد و پاداش گرفته بود،‌ گفت: مسلما در ظاهر، قرارداد چنين مربياني شايد بيش از ۳۰۰ ميليون نباشد ولي باشگاه‌ها با اتخاذ حربه‌هاي مختلفي، ماده‌ها و بندهايي براي فرار از سقف قرارداد باز مي‌کنند؛ مثلا مي‌نويسند براي اين تعداد برد پياپي، باشگاه ملزم به پرداخت اين مقدار پاداش به مربي خواهد بود و...

    معاون اجرايي کانون مربيان فوتبال ايران معتقد است در حالي که بسياري از مربيان توانمند و داراي دانش فني مناسب، از کورس حضور در اين عرصه دور افتاده‌اند تعدادي مربي محدود، بدون رعايت سقف‌هاي قانوني جولان مي‌دهند، حال آن که اغلب اين گونه مربيان، کمتر کيفيت و کارهاي‌ شاخصي از خود نشان مي‌دهند.

     
    به هر حال در شرايطي که اغلب مربيان مانند بسياري از اقشار پردرآمد ديگر جامعه بنابر ملاحظاتي، مايل به افشاي ارقام دريافتي طول فصل خود نيستند، نگاهي به جدول درآمدهاي تقريبي غالب مربيان زحمتکش و پرتلاش ليگ برتري خالي از لطف نيست.

    اين ارقام از طريق منابع خبري، گفت‌وگو با کارشناسان و برخي سرمربيان و بررسي وضعيت قراردادهاي آنان به دست آمده است.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • اولادي: با كمال ميل از پيشنهاد پرسپوليس استقبال مي كنم

    مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال ملوان بندر انزلي گفت: اگر پرسپوليس به من پيشنهاد بدهد با کمال ميل از آن استقبال خواهم کرد.


     

     اولادی گفت: پس از پايان رقابت هاي جام حذفي در تعطيلات هستم، مدير برنامه هايم مسوول رسيدگي به پيشنهادات من براي فصل آينده است و هنوز از هيچ باشگاهي پيشنهادي به صورت مستقيم به من ارائه نشده است.
     وي ادامه داد: در چند روز اخير با مدير برنامه هايم در اين خصوص صحبت نکرده و تصميم گيري درباره آينده ام را به چند روز ديگر موکول کرده ام.
     اولادي گفت: بعد از پايان دوران خدمت سربازي به دنبال تعويض گذرنامه هستم تا بتوانم براي حضور در اردوي تيم ملي به اتريش سفر کنم.
     وي در خصوص احتمال حضورش در پرسپوليس تصريح کرد: من در ايران پرسپوليس را بيش از هر تيم ديگري دوست دارم و حضور در اين تيم را به هر تيم ديگري ترجيح مي دهم. اگر در ايران بمانم قطعا گزينه اولم پرسپوليس خواهد بود.
     مهاجم فصل گذشته تيم ملوان که با اين تيم به فينال رقابت هاي جام حذفي نيز راه يافت در خصوص اين تيم نيز گفت: ملوان يکي از تيم هاي بزرگ و ريشه دار فوتبال ايران است اما حضور در يک تيم شهرستاني نمي تواند به پيشرفت فوتبال من کمک کند به اين خاطر احتمال باقي ماندنم در ملوان بسيار کم است. 
     

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • خبر فوري - ملاقات علي دايي با بکن باوئر

    دايي در ديدار با رئيس افتخاري باشگاه بايرن در محل اين باشگاه درباره نکات مختلفي از گذشته تا به حال به گفت وگو پرداختند.


     

     علی دایی سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر در آلمان به سر می برد، ساعتی پیش با فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان دیدار کرد.

     دایی در دیدار با رئیس افتخاری باشگاه بایرن در محل این باشگاه درباره نکات مختلفی از گذشته تا به حال به گفت وگو پرداختند.

     شایان ذکراست که دایی امشب از آلمان به اسپانیا و شهر مادرید می رود و سه شنبه به تهران بازخواهد گشت.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • تماس بارسلونا با آرسنال درباره فابرگاس

    پيتر هيل وود' رييس باشگاه آرسنال گفت: بارسلونا بطور رسمي با آنها تماس گرفته تا راه بازگشت 'سسگ فابرگاس' به کاتالونيا را هموار کند.


     

     رييس باشگاه آرسنال به روزنامه انگليسي '' ميرر فوتبال'' گفت: آنها با ما درباره سسک صحبت کرده اند و با هم در ارتباط بوديم. اما تاکنون هيچ پيشنهادي نداده اند و ما هم نمي خواهيم اجازه دهيم اين بازيکن از آرسنال برود.
     وي افزود: البته فابرگاس از بارسلونا برخاسته است و قابل درک است که بخواهد به آنجا بازگردد. به هر حال تاکنون بارسلونا پيشنهادي به ما نداده است.
     نبود فابرگاس مي تواند ضربه اي به آرسن ونگر باشد ولي او مي داند اگر فابرگاس براي ترک آرسنال فشار بياورد باشگاه کار زيادي نمي تواند بکند.
     ونگر بر نگهداشتن ''سمير نصري'' هم اصرار دارد و در اين زمينه تلاش خود را مي کند.
     هنوز يک سال به پايان قرارداد نصري مانده و اگر او قراردادش را با آرسنال تمديد نکند تابستان آينده مي تواند به عنوان بازيکن آزاد به باشگاهي ديگر برود.
     سرمربي آرسنال مي خواهد اين هفته گفت و گويي رو در رو با اين ملي پوش فرانسوي داشته باشد تا او را به ماندن در ورزشگاه امارات متقاعد کند. 

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • عکس های فرزند رونالدو که نامشروع به دنیا آمد، منتشر شد!! + عکس

    عکس های فرزند رونالدو که نامشروع به دنیا آمد، منتشر شد!! + عکس

    پس از جام جهانی ۲۰۱۰ بود که اعلام شد کریستیانو رونالدو صاحب فرزند شده است. او به دلیل ارتباط نامشرع با یک پیشخدمت رستوران صاحب یک پسر شده بود. کسی مادر واقعی این پسر بچه را نمی شناسد زیرا رونالدو با پرداخت مبلغ قابل توجهی به وی، از او خواست که هرگز نامش را اعلام نکند

     

    عکس های فرزند رونالدو که نامشروع به دنیا آمد، منتشر شد!! + عکس

    پس از جام جهانی ۲۰۱۰ بود که اعلام شد کریستیانو رونالدو صاحب فرزند شده است. او به دلیل ارتباط نامشرع با یک پیشخدمت رستوران صاحب یک پسر شده بود. کسی مادر واقعی این پسر بچه را نمی شناسد زیرا رونالدو با پرداخت مبلغ قابل توجهی به وی، از او خواست که هرگز نامش را اعلام نکند

    با این حال تا بحال کسی تصویری از فرزند رونالدو ندیده بود تا اینکه بالاخره چند روز پیش رونالدو به همراه نامزدش ایرنا شایک و فرزندش در پرتغال دیده شدند!

    ایرنا شایک یک مانکن روسی است که چند سال از ارتباط آنها می گذرد و بارها خبر ازدواج آنها اعلام شده است اما رونالدو فعلا قصد ازدواج کردن ندارد!

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • گلچین مولودی حضرت علی(ع)+کریمی

    *برای دانلود کلیک راست نموده و  گزینه …Save Target As را انتخاب نمایید.*

    گلچینی از زیباترین مدیحه و سرودها از ولادت حضرت علی(ع) اجرا شده توسط حاج محمود کریمی

    در دلم نیست به جز عشق اهورایی تو (مدیحه سرایی)

    مطلع ناقص من کاش که کامل می شد (مدیحه سرایی)

    ای بانی وجود من از ابتدا علی (مدیحه سرایی)

    ستاره می ریزه از عالم بالا (سرود)

    اگه هزار بار به پای تو مولا بمیرم (سرود)

    امشب زمین و زمون سر سفره ی ساقی کوثره (سرود)

    رو گلا شبنم بارونه بارونه (سرود)

    من که دلم دلبری مثله حیدر داره (سرود)

    یا قاهر العدو یا والی الولی (مدح)

    علی فقط بود و نبوده منه (سرود)

    چه ذوالفقار به عزم مصاف بر دارد (سرود)

    زمین و آسمونا یه باغ بهاره (سرود)

    من واله و دیوانه ام و مست علی (سرود)

    پر می زنم تا مکه نه برا طواف کعبه (شعرخوانی)

    سر مست و سینه مست و دیده مست و کام مست (سرود)

    مولای علی مولا (سود)

    ای با دو تیغ ابرو دل برده ای به غارت (سرود)

    از آتیش عشقت شعله ور شدم (سرود)

    عشق می کنم میگه خدا علی رو عشقه (سرود)

    علی جان امشب قفل راز قلب شکسته وا کن (سرود)

    امشب شب عشقه شب عشقه نگاره (سرود)

    عشقه عشقه تو آسمون هوای عشقه عشقه (سرود)

    ساقی کوثر علی علی (سرود)

    همه بعثت احمد مختار (سرود)

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:گلچین مولودی حضرت علی(ع)+کریمی,
  • مناجات حضرت امیرالمومنین در مسجد کوفه

    *برای دانلود کلیک راست نموده و  گزینه …Save Target As را انتخاب نمایید.*

    ۱    حاج مهدی سماواتی
    ۲    محسن فرهمند
    ۳     عباس صالحی
    ۴     سید مهدی میرداماد
    ۵     حاج محمدرضا طاهری
    ۶    حاج محمود کریمی
    ۷     حسین غریب
    ۸     شیخ فاضل المالکی
    ۹   مداح عرب

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود مستند Senna

    |دانلود مستند Senna با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

    دانلود مستند Senna

    ژانر: مستند, بیوگرافی, ورزشی

    کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

    فرمت: avi

    حجم: ۷۹۶ MB

    امتیاز: ۸٫۸/۱۰

    تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

    کارگردان: Asif Kapadia

    خلاصه داستان: جدیدترین مستند در مورد در مورد رانندهء افسانه ای فرمولا ۱، ایرتون سنا …

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود انیمیشن Hoodwinked!

    |دانلود انیمیشن Hoodwinked! با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

    دانلود انیمیشن Hoodwinked!

    ژانر: انیمیشن, جنایی, خانوادگی

    کیفیت: ۷۲۰p – عالی

    فرمت: mkv

    حجم: ۳۵۰ MB

    امتیاز: ۶٫۷/۱۰

    تاریخ انتشار: ۲۰۰۵

    کارگردان: Cory Edwards, Todd Edwards

    خلاصه داستان: The candy recipes of the goody shops have been stolen by the Goody Bandit, and many animals are out of business…

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود فیلم جوجه تیغی ها

    |دانلود فیلم جوجه تیغی ها با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

    دانلود فیلم جوجه تیغی ها

    کیفیت: VCDRip – اصلی

    فرمت: wmv

    حجم: ۳۲۵ MB

    تاریخ انتشار: ۱۳۹۰

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:دانلود فیلم,
  • دانلود فیلم مستند The Cove

    |دانلود فیلم مستند The Cove با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

    دانلود فیلم مستند The Cove

    ژانر: مستند, جنایی

    کیفیت: m-hd – خیلی خوب

    فرمت: mkv

    حجم: ۴۰۰ MB

    امتیاز: ۸٫۵/۱۰

    تاریخ انتشار: ۲۰۰۹

    کارگردان: Louie Psihoyos

    خلاصه داستان: ریک اُبری فعال محیط زیست و حامی دلفین ها به همراه گروهش به شهر تایجی ژاپن می رود شهری که رازی بزرگ در دل خود دارد شهری که در ظاهر خود را عاشق وال ها و دلفین ها نشان می دهد ولی در باطن قتلگاه دلفین هاست. شهری که اقتصادش کاملا وابسته به صید دلفین هاست و دولت به مخفیکاری در این زمینه می کند و با گزارشگران و فیلمبرداران از این واقعیت به شدت برخورد می کند.این مستند زیبا در مراسم اسکار سال ۲۰۱۰ برنده جایزه بهترین مستند سال شد…

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود انیمیشن The Princess and the Frog

    |دانلود فیلم The Princess and the Frog با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

    دانلود فیلم The Princess and the Frog

    ژانر: انیمیشن, فانتزی, خانوادگی

    کیفیت: ۷۲۰p – عالی

    فرمت: mkv

    حجم: ۴۰۰ MB

    امتیاز: ۷٫۳/۱۰

    تاریخ انتشار: ۲۰۰۹

    کارگردان: Ron Clements, John Musker

    خلاصه داستان: A fairy tale set in Jazz Age-era New Orleans and centered on a young girl named Tiana and her fateful kiss with a frog prince who desperately wants to be human again.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود فیلم ازدواج در وقت اضافه

    دانلود فیلم ازدواج در وقت اضافه با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

    دانلود فیلم ازدواج در وقت اضافه

    کیفیت: VCDRip – اصلی

    فرمت: wmv

    حجم: ۲۲۳ MB

    تاریخ انتشار: ۱۳۹۰

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود فیلم مستند Pumping Iron

    |دانلود فیلم مستند Pumping Iron با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

    دانلود فیلم مستند Pumping Iron

    ژانر: مستند, ورزشی

    کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

    فرمت: avi

    حجم: ۷۰۰ MB

    امتیاز: ۷٫۲/۱۰

    تاریخ انتشار: ۱۹۷۷

    کارگردان: George Butler, Robert Fiore

    خلاصه داستان: کالیفرنیا. آرنولد شوار تسنگر، قهرمان پرورش اندام، خود را برای رقابت های جهانی سال ۱۹۷۵ در افریقای جنوبی آماده می کند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • امير قطر آقاي خاص را وسوسه كرد

    سرمربي تيم فوتبال رئال‌مادريد خيال ترک ضيافت قطري‌ها را نداشته و در خلال ميهمان نوازي‌هاي قطر از احتمال مربيگري در پاريسن ژرمن نيز سخن به ميان آورده است.


     

     هر چند اساس خبر توسط منابع خبري در مادريد قاطعانه تکذيب شده است؛ اما رسانه‌هاي معتبر اروپايي معتقدند که سازمان سرمايه‌گذاري قطر و شرکت تابعه آن به نام بنياد سرمايه‌گذاري قطر در امر ورزش، حامي مالي شماره يک باشگاه پاريسن ژرمن فرانسه شده و علاقه‌مند به استخدام چند بازيکن کهکشاني و مربيگري خوزه مورينيو است.

     امير قطر در ضيافت شام خود هنگام مذاکره با مورينيو براي حضور در چندين فيلم تبليغاتي به سود ميزباني قطر در جام جهاني 2022 از وي خواست تا ضمن ترک رئال مادريد راهي پاريسن ژرمن شود.

     پيشنهاد امير قطر به مورينيو تعجب آقاي خاص را در پي داشته چرا که احتمالا توقع طرح اين پروژه توسط امير قطر را نداشته است. جالب اين که مقامات فدراسيون فوتبال قطر خود از اين مسئله بي‌خبر بوده‌اند و امير قطر شخصاً چنين پيشنهادي به مورينيو داده است.
     شيخ حمدبن خليفه آل‌ثاني از قبيله ثروتمند و قديمي بني‌تميم بوده و براي هزينه ميلياردي در فوتبال نيازي به گزارش کار يا پرداخت ماليات ندارد.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:امير قطر آقاي خاص را وسوسه كرد ,
  • كريمي:خوشحالم به پرسپوليس بازگشتم

    بازيکن جديد تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين‌که دو پيشنهاد خوب داشته است گفت: خوشحالم که دوباره به پرسپوليس بازگشتم.


     

     علي کريمي پس از امضاي قرارداد يک ساله با پرسپوليس اظهار داشت: خيلي خوشحالم که حبيب کاشاني اين شانس را به من داد تا دوباره به پرسپوليس بيايم. اميدوارم بتوانم جواب محبت‌هاي او را در فصل جديد بدهم. نمي‌دانم چه طور بگويم اما خوشحالم که دوباره به پرسپوليس بازگشتم. اميدوارم يک فصل خوب با اين تيم داشته باشم.

     وي درباره اينکه آيا سقف قرارداد را رعايت کرد يا نه،‌ عنوان کرد: اين قانون فقط در ايران است. بايد برنامه‌اي داشته باشيم که فرق بازيکن معمولي و ملي مشخص شود. به هر حال قانوني است که گذاشته شده و بايد به آن احترام بگذاريم. من سعي کردم با توافق با حبيب کاشاني سقف قرارداد را رعايت کنم و حرف و حديثي پيش نيايد.

     کريمي در خصوص اينکه قبل از پرسپوليس از دو تيم اماراتي پيشنهاد داشت، گفت: دو پيشنهاد خوب داشتم اما ترجيح دادم در اواخر فوتبالم در ايران و در تیم پرسپوليس باشم و اميدوارم فصل موفقي پيش رو داشته باشم.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • كاشاني: از كريمي تشكر مي‌كنم كه به خانه‌اش بازگشت

    سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: از کريمي تشکر مي‌کنم که به خانه خودش بازگشت.


     

     حبيب کاشاني پس از توافق و عقد قرارداد با علي کريمي اظهار داشت: از کريمي تشکر مي‌کنم که به خانه خودش بازگشت. ايشان لطف کرد و قرارداد را امضا کرد. مدت يک سال در خدمت کريمي هستيم. اميدوارم ساليان سال علي کريمي براي پرسپوليس و فوتبال ايران مؤثر باشد. شماره 8 که سال‌ها براي کريمي بود امسال هم بر تن او خواهد بود. او سال‌ها با اين پيراهن افتخار‌آفريني کرده است.

     سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که چرا جلسه با علي کريمي طول کشيد و آيا پيش از اين با او به توافق نرسيده بودند،‌ گفت: پيش از اين توافق نکرده بوديم. تلفني با او حرف زدم و خواهش کردم به باشگاه بيايد و او هم پذيرفت. ما مدت زيادي بود که همديگر را نديده بوديم و در اين جلسه در مورد همه چيز صحبت کرديم. صحبت‌مان در مورد قرارداد 10 دقيقه بود و قرارداد امضا شد. بقيه جلسه در مورد مسائل فوتبالي بود.

     کاشاني درباره اينکه با جذب علي کريمي باشگاه پرسپوليس استارت خوبي در فصل نقل و انتقالات زد، عنوان کرد: بايد بگويم که باشگاه پرسپوليس شرايط خوبي دارد و بازيکنان بزرگي داريم. تيمي که توانسته يکي از دو جام معتبر کشور را کسب کند در وضعيت خوبي است. با توجه به اينکه مي‌خواهيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور فعالي داشته باشيم، نياز به جذب بازيکنان بزرگ و باتجربه مثل علي کريمي داريم.

     وي در مورد اينکه چه زماني سرمربي تيم مشخص مي‌شود، گفت: طبيعتا اولويت باشگاه انتخاب سرمربي است. شايد سؤال اين باشد که چرا قبل از انتخاب سرمربي، علي کريمي جذب شد. در برنامه هر سه مربي، جذب علي کريمي در اولويت بود. در نتيجه هر کدام از اين سه نفر که سکان پرسپوليس را در دست بگيرند، ما يکي از بازيکنان مورد نيازشان را جذب کرديم و به همين دليل از کريمي خواهش کرديم بيايد قرارداد ببندد و از اين طريق بتوانيم دلگرمي و خوشحالي به هواداران پرسپوليس بدهيم.

     کاشاني درباره اينکه براي انتخاب سرمربي نظر چه کساني را مي‌پرسند، اظهار داشت: از افراد صاحب نظر و کارشناس کمک مي‌گيريم..

     سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که چه زمان سرمربي تيم معرفي مي‌شود، گفت: نمي‌توان زمان اعلام کرد که مثلا 24 يا 48 ساعت آينده،‌ اما در اسرع وقت مي‌خواهيم اين اتفاق بيفتد.

     کاشاني درباره اينکه آيا از ساير بازيکنان گذشته پرسپوليس هم براي حضور در اين فصل دعوت مي‌شود يا خير، عنوان کرد: ما بر اساس نياز کادر فني بازيکن مي‌گيريم. اگر در برنامه سه مربي مورد نظرمان جذب علي کريمي نبود نمي‌توانستيم با او مذاکره کنيم. اگر بازيکني علاقمند است که به پرسپوليس بيايد ما اميدواريم مورد نياز کادر فني ما هم باشد. پرسپوليس خانه همه بازيکناني است که جواني و سلامتي خود را براي اين تيم گذاشته‌اند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • فراز کمالوند با 500 ميليون سرمربي پاس شد


     

    مبلغ قرارداد اين مربي 500ميليون تخمين زده مي شود که رکوردي قابل توجه در ليگ دسته اول است


     

     گل : فراز کمالوند به عنوان سرمربی قطعی فصل آینده پاس همدان به زودی کار خود را با این تیم آغاز می کند.
     فراز کمالوند مربی فصل قبل تراکتور سازی که سابقه لیگ برتری کردن این تیم و تیم شیرین فراز کرمانشاه را در پرونده خود دارد ، امروز با امضای قرارداد خود با پاس همدان رسما به این تیم پیوست. وی در دیدار با صوفی مدیر عامل پاس با این تیم به توافق رسید و قرار است به زودی تمرینات پاس زیر نظر کمالوند آغاز شود.
    کمالوند همچنین امروز از امکانات باشگاه پاس بازدید و ابراز رضایت کرد. وی همچنین قول داد تمام تلاش خود را برای بازگشت پاس به لیگ برتر انجام دهد.
    به گزارش گل قرارداد کمالوند 420 میلیون تومان است که 80 میلیون پاداش صعود به آن اضافه خواهد شد.
     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • با حضور در باشگاه پرسپولیس؛ کریمی قراردادش را امضا کرد

     

    با حضور در باشگاه پرسپولیس؛ کریمی قراردادش را امضا کرد
     
     

     

    از این بازگشت خیلی خوشحالم/کریمی: با شماره «8» در پرسپولیس خاطرات زیادی دارم
    هافبک مهاجم ملی پوش و باتجربه پرسپولیس گفت: از این بازگشت خیلی خوشحالم و تشکر می کنم از حبیب کاشانی که این شانس را به من داد تا بار دیگر به پرسپولیس بازگردم و امیدوارم بتوانم جواب محبت های ایشان را در لیگ یازدهم، لیگ آسیا و جام حذفی بدهم.
    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • 19 بازيكن صبا براي فصل آينده معرفي شدند

    باشگاه صباي قم اسامي 19 بازيکن فصل آينده تيم فوتبال اين باشگاه را اعلام و از اردوي تيمش در سرعين خبر داد.


     

     باشگاه صباي قم نام 19 بازيکني را که در فصل آينده ليگ برتر تيم فوتبال صبا را همراهي مي‌کنند، اعلام و از جذب حداکثر پنج بازيکن ديگر خبر داد.

     بنابر اعلام صبايي‌هاعلاوه بر 19 بازيکني که حضورشان در اين تيم براي فصل يازدهم ليگ برتر مسجل شده است، پنج بازيکن ديگر جذب خواهند شد که از اين تعداد دو بازيکن خارجي خواهند بود. يکي از اين دو بازيکن برزيلي و ديگري از صربستان است که مذاکره با آنها در مراحل پاياني قرار دارد.

     صبا همچنين از قطع همکاري با فتح‌آبادي و مولوي‌نيا، مربيان فصل گذشته تيمش خبر داد و اعلام کرد: کادر فني تيم فوتبال صباي قم در فصل يازدهم ليگ برتر، با حضور عبدالله ويسي، به عنوان سرمربي، ناصر بختياري‌زاده مربي و داريوش اسفندياري به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها، تشکيل شده است.

     همچنين باشگاه صباي قم از اردوي تيم فوتبال اين باشگاه در سرعين خبر داد و با رد اخبار مربوط به اردوي صبا در ترکيه،‌اعلام کرد: تمرين‌هاي تيم فوتبال صباي قم از روز يکشنبه پنجم تيرماه آغاز مي‌شود. همچنين اردوي ابتداي فصل تيم فوتبال صباي قم از تاريخ هشتم تا شانزدهم تيرماه در سرعين برگزار مي‌شود.


     اسامي بازيکنان تيم فوتبال صباي قم و شماره پيراهن آنها به شرح ذيل است :


    سهراب بختياري زاده ، شماره پيراهن 4 ، قرارداد باقيمانده يکسال.


    مسعود غلامعلي زاده ، شماره پيراهن 22 ، قرارداد باقيمانده يکسال.


    وحيد حمدي نژاد ، شماره پيراهن 16 ، قرارداد باقيمانده يکسال.


    مرتضي کاشي ، شماره پيراهن 2 ، قرارداد باقيمانده يکسال.


    حميدرضا فرزانه ، شماره پيراهن 3 ، قرارداد جديد يکساله.


    محسن بيات ، شماره پيراهن 8 ، قرارداد جديد سه ساله.


    حامد لک، شماره پيراهن 33، قرارداد جديد دو ساله.


    ياسر کرمي ، شماره پيراهن 30، قرارداد جديد سه ساله.


    سعيد آقاجاني ، شماره پيراهن 26، قرارداد جديد دو ساله.


    چرامين رضائيان ، شماره پيراهن 27، قرارداد جديد دو ساله.


    سيدمرتضي هاشمي زاده ، شماره پيراهن21 ، قرارداد جديد يکساله.


    مسعود کشوري فرد ، شماره پيراهن 15، قرارداد جديد دو ساله.


    کريم اسلامي ، شماره پيراهن 18، قرارداد جديد دو ساله.


    مجيد هوتن ، شماره پيراهن 17، قرارداد جديد دو ساله.


    احمد خرمالي ، شماره پيراهن 1، قرارداد جديد يکساله.


    رسول برشي ، شماره پيراهن 12، قرارداد جديد دوساله.


    محمود تيغ نورد ، شماره پيراهن 7، قرارداد جديد دو ساله.


    حسين حجازي پور، شماره پيراهن 14، قرارداد جديد دو ساله.


    ميلاد سليمان فلاح ، شماره پيراهن 25، قرارداد جديد سه ساله.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:19 بازيكن صبا براي فصل آينده معرفي شدند ,
  • علي دايي به اسپانيا رفت

    سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته راهي اسپانيا شد.


     

     علي دايي پس از ارايه برنامه‌هايش به باشگاه پرسپوليس شب گذشته راهي اسپانيا شد. وي قرار است هفته آينده به تهران بازگردد.
     دايي، درخشان، استيلي و ابراهيم‌زاده 4 گزينه سرمربيگري پرسپوليس هستند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:علي دايي به اسپانيا رفت ,
  • 20 فوتباليست و چند مربي در آستانه محروميت قرار دارند

    رئيس کميته نظارت، بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ از احتمال محروميت 20 بازيکن و چند مربي در ليگ برتر يازدهم خبر داد.


     

     حجت‌الاسلام عليرضا عليپور عنوان کرد: با بررسي‌هايي که انجام داده‌ايم متوجه شديم 20 بازيکن و تعداد معدودي مربي هستند که از قانون سقف قراردادها تخلف کردند. قرار است اين افراد را به سازمان ليگ دعوت کنيم تا اول اقرارنامه مالي و فرم‌هاي مخصوص را پر کنند و در صورتي که بخواهند به همان رويه فصل گذشته ادامه دهند، با آنها برخورد مي‌شود.

     وي ادامه داد: اين بازيکنان و مربيان در صورت ادامه فعاليت خود به شکل گذشته تا مشخص شدن نهايي تحقيقات و بازرسي حق حضور در ليگ برتر آينده را نخواهند داشت و مي‌توانند به هر کجاي دنيا که مي‌خواهند بروند. آنها مي‌توانند به قطر، امارات و يا لاليگاي اسپانيا بروند تا آنهايي که سقف قرارداد را قبول دارند در فوتبال ايران فعاليت کنند.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:20 فوتباليست و چند مربي در آستانه محروميت قرار دارند ,
  • دو بازيكن برزيلي با پاس به توافق رسيدند

    دو بازيکن برزيلي با تيم پاس همدان به توافق اوليه رسيدند.


     

    مسوولان باشگاه پاس همدان روز گذشته با''فيليپ آلوز دسوزا'' هافبک دفاعي سابق استقلال تهران و ''ديگو ماکسيمو'' مدافع سابق استقلال اهواز مذاکره نهايي را داشتند.
    اين دو بازيکن در تست پزشکي تيم پاس نيز شرکت کرده و مورد تاييد قرار گرفتند و فردا شنبه نيز با اين تيم قرارداد نهايي خود را منعقد مي کنند.
    همچنين، ''هادي رمضاني'' هافبک فصل گذشته اين تيم با عقد قرارداد يکساله به تيم صنعت نفت آبادان پيوست.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:دو بازيكن برزيلي با پاس به توافق رسيدند ,
  • نوري راهي امارات شد

    هافبک تيم فوتبال پرسپوليس براي مذاکره با 2 باشگاه اماراتي به دبي رفت.


     

     محمد نوري، هافبک پرسپوليس با وجود مصدوميت‌هاي متعددش در فصل گذشته به عنوان يکي از بهترين بازيکن قرمزپوشان معرفي شد و به همين دليل در پايان فصل از 2 باشگاه اماراتي پيشنهادهايي را دريافت کرد و روز گذشته به دبي رفت تا در مورد تيم آينده خود تصميم گيري کند.

     وي ضمن تأييد اين خبر به خبرگزاري فارس گفت: همان‌طور که مي‌دانيد من يکسال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم، اما در حاشيه استراحتي که در امارات دارم مذاکراتي نيز با اين دو تيم اماراتي انجام خواهم داد. البته باز هم اعلام مي‌کنم که با توجه به اينکه حبيب کاشاني در پرسپوليس ماندگار شده است من با پرسپوليس قرارداد دارم و اگر قرار باشد به تيم‌هاي اماراتي برويم بايد با مسئولان باشگاه پاي ميز مذاکره بنشينم.
     نوري ادامه داد: من پرسپوليس را دوست دارم و مي‌خواهم دينم را به اين تيم تا لحظه آخر ادا کنم.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:نوري راهي امارات شد ,
  • تيموريان: هنوز به پيشنهاد تراكتورسازي و استقلال پاسخ نداده ام

    هافبک فصل گذشته تيم فوتبال تراکتورسازي مي گويد، هنوز به پيشنهاد استقلال و تراکتورسازي پاسخ قطعي نداده است و تا چند روز ديگر وضعيتش مشخص مي شود.


     

     آندرانيک تيموريان تصريح کرد: هفته گذشته براي استراحت به خارج از کشور سفر کرده بودم و نتوانستم براي ادامه مذاکرات به باشگاه استقلال و تراکتورسازي بروم.
     وي ادامه داد: فعلا در حال بررسي شرايط و پيشنهاد هر دو باشگاه هستم.البته مديربرنامه هايم هم ايران نيست و بايد منتظر باشم تا او هم به کشور برگردد.
     هافبک ملي پوش تراکتورسازي در خصوص اينکه تمرينات استقلال از امروز آغاز مي شود، گفت: به هر حال تيمي که براي قهرماني بسته مي شود بايد زود تمريناتش را شروع کند.من هنوز با استقلال قراردادي امضا نکرده ام که در تمرينات اين تيم حاضر شوم.
     تيموريان يادآور شد: قرار است اواسط اين هفته به باشگاه استقلال بروم و مذاکراتم را رو در رو ادامه بدهم.
    وي همچنين با اشاره به حضور امير قلعه نويي در تيم تراکتورسازي خاطرنشان کرد: قلعه نويي مربي بزرگي است و از حضور او در تبريز خوشحال مي شوم. من به عنوان يک بازيکن حرفه اي براي کارکردن با مربيان مختلف مشکلي ندارم.
     تيموريان در پاسخ به اين سئوال که آيا امير قلعه نويي از شما خواسته است در تراکتورسازي بمانيد يا خير؟ تصريح کرد: با قلعه نويي هيچ صحبتي نداشته ام، ولي مديران باشگاه به طور ضمني از من خواسته اند با توجه به حضور قلعه نويي در تبريز در تراکتورسازي بمانم. 
     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:تيموريان: هنوز به پيشنهاد تراكتورسازي و استقلال پاسخ نداده ام ,
  • خبر فوري : سياوش اکبرپور به تراکتور پيوست


     

    سياوش اکبرپور بازيکن سابق تيمهاي استقلالو استيل آذين به تراکتورسازي پيوست.


     

     به گزارش سایت گل دقایقی قبل این بازیکن خبرتوافقش باتراکتور را در اختیار سایت گل گذاشت.

     اکبر پور که فصل گذشته در شرایط فاجعه‌بار استیل آذین کارنامه نسبتا خوبی از خود به جای گذاشت یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی است.

     اکبرپور دومین خرید مهم تراکتورسازی بعد از احسان حاج صفی است. تراکتور سازی با این مربی قصد دارد در سطح قهرمانی لیگ برتر حضور محکمی داشته باشد.

     اکبرپور سابقه دو قهرمانی لیگ با امیر قلعه نویی را داراست و با او کارنامه بسیارخوبی به جای گذاشته است.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:خبر فوري : سياوش اکبرپور به تراکتور پيوست ,
  • مدافع لن فرانسه در فهرست خريد رئال‌ مادريد

    مدافع لن فرانسه در فهرست خريد رئال‌ مادريد

     

    زين‌الدين زيدان هافبک پيشين رئال بازيکن مورد علاقه خود را به فلورنتينو پرس معرفي و بر اهميت توجه به خريد سريع او تاکيد کرد.


     

     زين الدين زيدان بازيکن سالهاي دور رئال مادريد در تماسي تلفني از فلورنتينو پرس، مديرعامل اين باشگاه خواست تا هر چه سريع‌تر مدافع 18 ساله لن فرانسه را به خدمت بگيرد.
     رافائل واران فرانسوي از منچستريونايتد انگليس پيشنهادي 10 ميليون پوندي دارد و رئال مادريد در صورت تصويب درخواست زيدان بايد بيش از اين را پرداخت کند.
     قرارداد واران با لن تا پايان سال 2015 ميلادي است و اين باشگاه حق دارد در خصوص انتقال مدافع جوان خود تصميم گيري کند.
     لن به دسته دوم سقوط کرده و براي فروش وي به شدت تحت فشار مالي است.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:مدافع لن فرانسه در فهرست خريد رئال‌ مادريد ,
  • دايي و بوناچيچ گزينه مربيگري سپاهان

    دايي و بوناچيچ گزينه مربيگري سپاهان

     

    باشگاه سپاهان براي انتخاب سرمربي جديد، علي دايي و لوکا بوناچيچ را به عنوان دو گزينه جدي در نظر دارد.


     

     دور سوم مذاکرات باشگاه سپاهان با امير قلعه نويي هم به بن بست خورد و سرمربي فصل گذشته اين تيم با محمد رضا ساکت مديرعامل اين باشگاه به توافق نرسيد.

     پس از اين ماجرا مسئولان سپاهان براي انتخاب سرمربي جديد رايزني با گزينه هاي مورد نظر خود را آغاز کرده اند. علي دايي يکي از گزينه هايي است که از مدتي قبل از وي برنامه خواسته شده است. دايي در حالي گزينه سپاهاني هاست که برنامه هايش را براي باشگاه پرسپوليس هم ارسال کرده و اکنون براي گذراندن تعطيلات در اسپانيا بسر مي برد.

     گزينه دوم سپاهان، لوکا بوناچيچ است. بوناچيچ که دو فصل موفق را با سپاهان سپري کرد و با اين تيم به فينال ليگ قهرمانان آسيا رسيد يکي ديگر از گزينه هاي جدي اين باشگاه است و به زودي ساکت مذاکرات را با اين مربي کروات آغاز مي کند.
     در فصل نقل و انتقالات، باشگاه سپاهان کمترين حضور را در يک هفته اخير داشته و منتظر است ابتدا سرمربي خود را تعيين کند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:دايي و بوناچيچ گزينه مربيگري سپاهان ,
  • هاشميان ‘ منصوریان ‘ اینتر

     

    هاشميان:اولويت براي من پرسپوليس است اما تماسي نگرفته‌اند

    وحيد هاشميان مي‌گويد اولويت براي او پرسپوليس است و دوست دارد در اين تيم بماند.

    منصوريان:اميد ايران يکي از مدعيان صعود به المپيک است

    سرمربي تيم فوتبال اميد کشورمان: ايران هميشه مدعي بوده و در پيکارهاي انتخابي المپيک 2012 لندن هم مي‌تواند يکي از مدعيان سه سهميه قاره آسيا باشد.

    اينتر به دنبال سرمربي جديد

    پس از قطعي شدن جدايي لئوناردو از نيمکت اينتر و حضور اين مربي برزيلي روي نيمکت پاري سن ژرمن نراتزوري‌ها جستجوي خود را براي يافتن گزينه موردنظر آغاز کرده‌اند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:هاشميان ‘ منصوریان ‘ اینتر,
  • نصرتی: می‌خواهم با تمام وجود در استقلال کار کنم

     
     
     نصرتی: می‌خواهم با تمام وجود در استقلال کار کنم 
    تصوير خبر
    به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ، قرارداد داخلی را با استقلال بسته و به احتمال بالای 90 درصد آبی‌پوش می‌شود. البته محمد نصرتی با پیشنهاد تیم تراکتور هم مواجه شده اما او تصمیم خود را گرفته است. ثبات رای و ثبات نظر نصرتی در بازی‌اش هم نمود دارد.
    *از وضعیت حضورت در استقلال بگو.
    خب من قرارداد داخلی‌ام را بسته‌ام و دوست دارم در این تیم به موفقیت برسم. برای بازی‌های لیگ آسیا، خیلی فکرها دارم.
    *کی قراردادت را ثبت می‌کنی؟
    منتظرم تا آقای فتح‌اله‌زاده تشریف بیاورند و با هم صحبت‌های پایانی را داشته باشیم.
    *شنیدیم تیم قلعه‌نوعی یعنی تراکتور هم به تو پیشنهاد داده؟
    بله صحبت‌هایی با من کردند.
    *خب چه می‌کنی؟
    آنها دوست دارند من برگردم اما همه چیز را موکول کردم به بازگشت آقای فتح‌اله‌زاده تا بعد در این خصوص صحبت کنیم.
    *دلت می‌خواهد در کدام یک از این دو تیم حضور داشته باشی؟
    هر جا که راحت بتوانم بازی کنم.
    *کجا راحت می‌توانی بازی کنی؟
    اصولا من در تمام تیم‌ها راحت بازی می‌کنم. اما به هر حال دوست دارم در استقلال باشم.
    *و الان خودت را یک استقلالی می‌دانی؟
    من به استقلال آمدم تا به اهداف بزرگم برسم تا بتوانم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشم و به موفقیت برسم. مطمئن باشید در صورت حضور در استقلال هدفم فقط ارائه بیشترین بازی‌هاست.
    *فکر می‌کنی بتوانی به موفقیت برسی؟
    توکلم به خداست. تلاشم را می‌کنم بعد هر چه خدا صلاح دانست همان می‌شود. عزم من جزم است.
    *از چه زمانی در تمرینات استقلال حاضر می‌شوی؟
    فعلا چون قراردادم با استقلال به ثبت نرسیده کسی هم از باشگاه با من تماس نگرفته. اول باید برگه تسویه حسابم را بگیرم بعد قراردادم را ثبت کنم و بعد از آن...
    *می‌دانی که در استقلال بازیکنان زیر ذره‌بین هواداران قرار می‌گیرند!
    من بازیکن باتجربه‌ای هستم و نسبت به این مسئله هم آگاهی دارم. مطمئنا با تمام وجود در استقلال کار می‌کنم تا هواداران هم از بازی من رضایت داشته باشند. لذت بازی در تیم‌هایی مثل استقلال همین توجه هواداران میلیونی در سراسر کشور است.
    *یک فصل در پرسپولیس حضور داشتی و حالا در استقلال هستی. خودت را پرسپولیسی نمی‌دانی؟
    نه! یک فصل حضور در پرسپولیس نشانه پرسپولیسی بودن نیست. من در اصل یک پاسی بودم چرا که بیشتر سال‌های فوتبال را از جوانی در پاس سپری کردم. همان موقع‌ها هم خیلی از استقلالی‌ها دنبال من بودند اما قسمت نشد که آبی‌پوش شوم تا امسال، که اگر خدا بخواهد در استقلال بازی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • تکلیف سیدصالحی دوشنبه مشخص می‌شود

     

     
     تکلیف سیدصالحی دوشنبه مشخص می‌شود 
    تصوير خبر
    به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مهدی سیدصالحی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با تیم آبی‌پوش پایتخت به اتمام رسیده و حالا با این شرایط او باید برای مذاکره با مسئولان پای میز مذاکره بنشیند. قرار است سیدصالحی روز دوشنبه در جلسه‌‌ای با حضور مسئولان تیم در باشگاه حضور پیدا کند تا وضعیت او برای ماندن در تیم مشخص شود.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • تماس تلفنی منصور ابراهیم زاده با کاشانی/ تشکر ابراهیم زاده از باشگاه پرسپولیس


     

    منصور ابراهیم زاده به دلیل تصمیم برای تمدید قرارداد با باشگاه ذوب آهن، در تماسی تلفنی با حبیب کاشانی اعلام کرد امکان ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس را ندارد.


     

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، منصور ابراهیم زاده عصر امروز (جمعه) در تماس با کاشانی، ضمن تشکر از نظر سرپرست باشگاه پرسپولیس برای قرار دادن نامش در میان گزینه های سرمربیگری تیم بزرگ پرسپولیس اعلام کرد به دلیل سال ها حضور در فوتبال اصفهان و درخواست باشگاه ذوب آهن و هواداران این تیم، تصمیم به تمدید قرارداد با این باشگاه اصفهانی گرفته است. به همین دلیل امکان ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس و حضور در تهران را ندارد.
    منصور ابراهیم زاده در این مکالمه تلفنی تاکید کرد قرار گرفتن در میان گزینه های سرمربیگری تیمی بزرگی چون پرسپولیس به عنوان افتخار و خاطره ای خوب برای وی باقی خواهد ماند و از مدیریت باشگاه و هواداران پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.
    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان برای کاشانی و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
    با کناره گیری منصور ابراهیم زاده و انصراف محمد مایلی کهن از ارائه برنامه به باشگاه پرسپولیس، کمیته فنی باشگاه که متشکل از پیشکسوتان پرسپولیس، کارشناسان و صاحب نظران است، کار خود برای انتخاب سرمربی فصل آینده پرسپولیس را با بررسی برنامه های علی دایی، حمید استیلی و حمید درخشان آغاز کرده و متعاقبا نظر خود را در این مورد اعلام می کند.
    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود فیلم شیر و عسل

    |دانلود فیلم شیر و عسل با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

    دانلود فیلم شیر و عسل

    کیفیت: VCDRip – اصلی

    فرمت: wmv

    حجم: ۲۵۰ MB

    تاریخ انتشار: ۱۳۹۰

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:,
  • دانلود آهنگ سریال ساختمان پزشکان – سیروان خسروی

    |دانلود آهنگ جدید سریال ساختمان پزشکان با صدای سیروان خسروی و کیفیت Mp3 128|

    دانلود آهنگ سریال ساختمان پزشکان - سیروان خسروی

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:دانلود آهنگ سریال ساختمان پزشکان – سیروان خسروی ,

  • gonbad.download

    moh3n

    gonbad.download

    http://gonbad.download.loxblog.ir

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    مهدي اميرآبادي قراردادش را با استقلال تمديد کرد

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    آسان و بی دردسر دانلود کنید. | اس ام اس | گالری عکس | فال روزانه|دانلود فیلم| .عـکس.آهنگ.ورزشی...

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها